HELGEN I BAKSPEGELN

Ännu en helt i backspegeln...

I fredags kom mina föräldrar hit och vi myste i soffan och tittade på film tillsammans innan det var dags att säga godnatt. Min pappa och Tobias skulle iväg tidigt på lördagen och jag ställde klockan för att hinna med ett pass bodypump innan Oden vaknade. Älskar att träningen är igång och att träningen faller sig bra in i vardagen just nu. 

Efter bodypumpen åkte jag och köpte frallor till mamma, mig och Oden. Oden hade precis vaknat när jag kom hem så han hade mormor-mys i soffan när jag kom hem. Sen myste vi hela dagen och var även ute på promenad och köpte lördagsgodis innan grabbarna kom hem. På kvällen åt vi gott och jag och mamma tog oss ett bad ute innan de blev film med grabbarna. 

Söndagen skulle Tobias och pappa iväg igen och jag skulle jobba. Så innan Oden vaknat smet jag iväg på jobb och han hade mysigt med mormor hela långa dagen tills Tobias och pappa var hemma igen. Då åkte mamma och pappa hemåt för denna gången. Sen blev de söndagsmys i soffan innan det var dags att sova och invänta en ny vecka. 🖤 

Tacksam att mina föräldrar alltid är nära min familj 🖤
Familjen | |
Upp