JULAFTONSMORGON

Julaftonsmorgon. Oden vaknade och sprang direkt raka vägen ner och låste upp dörren för att se om tomten varit och ätit upp gröten han ställt ut till tomten. Tomten hade ätit sig mätt och lämnat ett godmorgon paket 🖤 Oden blev såå glad. 

När alla både vuxna och barn vaknat blev de julfrukost tillsammans allihop och det var så mysigt. Älskar att vakna på landet hemma hos mina föräldrar tillsammans med min egna familj. 

När frukosten hade landat i magen var det dags för alla att göra sig redo för att åka mot Kalmar och julfirande hos Odens moster och hennes sambo. Första julen i deras nyköpta hus. 

Julafton var så perfekt. God mat. Gott sällskap. Nöjda barn med nöjda vuxna. Barnen lekte med julklapparna ända tills vi skulle åka hem. Den radiostyrda bilen som Oden fick av moster blev en favorit hos alla. 
(null)

Bästa julklappen för min del är att jag ska bli moster snart igen och det längtar jag så mycket till. 
(null)

Väl hemma hos mina föräldrar igen blev det Svensson Svensson i soffan innan vi sa godnatt och gick och la oss för att invänta ännu ett julfirande nästa dag. 
Familjen, Minnen, Ute på tur | |
Upp