HEMMA UTAN VARKEN SAMBO ELLER BARN

Kickstartade dagen med frukost innan jag drog iväg till jobbet och spenderade förmiddagen där, tillsammans med fler som faktiskt jobbade denna lördagen. Timmarna gick fort innan jag åkte hemåt till mina hjärtan och vi tog pizza till lunch innan Magdalena och Nelly kom till oss på kaffe. Så mysigt!

Sedan tog Tobias med sig barnen och åkte till Värnamo för övernattning. Jag ska alltså vara ensam hemma utan verken barn eller sambo tills imorgon, kommer sakna dem så mycket.

Har nu målat första gången på väggen där vi ska tapetsera. Vi trodde nämligen det skulle funka att bara tapetsera på den nuvarande men den var alldeles för mörk så lyste igenom och gjorde det vita i tapeten mer åt det gråa hållet, så nu är första omgången målad vitt och jag ska strax åkta tillbaka till jobbet några timmar innan jag ska måla ännu en gång för att sedan bara njuta av tystnaden, kolla serier och ta det lugnt. Vi får väl se hur det funkar för mig att bara ta det lugnt och vara hemma ensam, men jag ska ge det ett försök, haha… 

Vardagen | |
Upp