FRISÖREN IGÅR OCH RENSNING AV GARDEROBEN IDAG

God förmiddag!

Som ni redan vet avslutades gårdagen med några timmar hos frisören, galet vad dem timmarna går fort när vi har mängder att prata om och babblar på tiden igenom. Lika nöjd som vanligt och nu är utväxten borta och även de slitna ett minne blott.

 

Går i tankar om jag ska våga mig på något nytt nästa gång, kanske lägga en mörk botten eller slingor, vi får väl se vad jag vågar mig på, dock vill man såklart vara ljus och till sommaren så något allt för mörkt blir det inte... Tål att tänkas på helt enkelt.

Idag ska vi rensa min garderob och göra oss av med mängder av kläder som faktiskt bara hänger oss samlar damm och som aldrig kommer till användning. Redan hittat 34 plagg med prislappen kvar, så ni förstår hur mycket kläder det finns i våran walk in closet, och ändå valde jag att grovrensa för två år sedan när den byggdes och köpte mängder med nytt då, ungefär en ny garderob faktiskt men nu är det dags att se över den igen. Skönt att få mer plats och mer ordning och kläderna kan komma till användning hos någon annan. 

Nu ska jag fortsätta med rensningen innan Tobias kommer hem och äter lunch tillsammans med oss <3 Hur mysigt är inte det!? 

 

Vardagen | |
Upp