EGENTID OCH FORTSATT RENOVERING AV VARDAGSRUM

Tredje natten i rad som Oden sovit hela nätterna igenom, det tackar jag för! Hoppas det håller i sig och att han inte vill ha flaskan mer på nätterna.

Dagen har gått i rasande takt och jag fortsatte med vardagsrummet som är i fullgång på att få ett helt nytt utseende med nya möbler och tapet som sagt. Igår satte vi upp en bänka samt överskåp och skruvade ihop våra tio stolar till långbordet. Superfint!

Efter mycket om och men fick vi ihop alla planer och alla blev nöjda och glada, inte lätt när det blir sistaminuten aktiviteter som trillar in i vardagen, men vi är spontana och flexibla. Så runt sex-tiden åkte jag iväg och släppte av lilltjejen på disco i skolan och jag drog sedan iväg och mötte upp Malin på hockeyn, derby mellan Virserum och Åseda. Vilken Match det blev och vinst blev det efter mycket kämpande och krigande. Jag är en människa som rent av blir tokig vid sidan av en plan, vinnarskallen klickar in direkt och nerverna får känna på sitt. Tur det gick vägen helt enkelt.

När jag väl kom hem sov barnen och jag pussade Tobias hejdå i dörren, för då var det hans tur att dra neråt Virserum och kolla läget och möta upp sina polare en stund innan denna fredagen nått sitt slut. 

Imorgon vankas det en del jobb för min del och att fortsätta med vardagsrummet mellan varven. Passar på att önska er en trevlig helg och att den blir precis som ni tänker er! 

Vardagen | |
Upp