FÖRSTA GÅNGEN ÄR ALLTID SPECIELL

Godmorgon på er! Idag ska vi möta upp Odens farbror på stationen och sedan åka mot tatueringsstudion tillsammans där han för första gången ska tatuera sig. Första gången är alltid speciell och första gången är alltid lite nervöst, jag minns verkligen första gången jag bokade tid och la mig under nålen. Hatkärlek blir det och man kan sedan inte få nog av att just tatuera sig. Smärtan är galen, när man väl är mitt under en sittning lovar man sig själv varje gång att aldrig utsätta sig för detta en gång till, men man har samma sekund som man är färdig glömt hur den kändes och vill direkt boka en ny tid. Medans vi är där ska jag faktiskt boka tider till både mig och Tobias. Nu är det dags att köra lite igen, tror det är fyra månader sedan jag körde sist. Nehe, dags att göra både mig själv och Oden färdig innan vi ska åka nu. Ha en bra dag, Kram 

Vardagen | |
Upp