NY VECKA OCH JULEN STÅR SNART FÖR DÖRREN

Igår var det redan måndag och Tobias var hemma med oss på morgonen då han skulle iväg med stora tjejen på förmiddagen och åka senare till jobbet, så tog en god frukost alla tillsammans och sen kom vi på i sista sekunden att jag och Oden kunde följa med så hämtade jag ut fotona från Odens sexmånadersfotografering, så fina dem var och så nöjda är vi! Tog sin lilla tid att välja vilka vi skulle beställa, eftersom de är väldigt dyrt att framkalla så ville vi verkligen bestämma oss för vilka fyra kort som var topp bäst! Både Tobias och jag har suttit och klickat fram och tillbaka om och om för att verkligen hitta rätt, tillslut kom vi fram till vilka vi gillade bäst och beställde helt enkelt. Så nu ska vi ut på jakt och hitta ram till den stora bilden, har ni tips på vart jag kan hitta stor ram!?  

Väl hemma sedan smet Tobias iväg på jobb och jag och Oden åkte ner på stan och handlade lite och fixade några ärende. Sen skulle jag till läkaren vid två för att sedan komma tillbaka ännu en gång vid fyra så då kom mina föräldrar hit så dem kunde vara med Oden medans jag var iväg på läkarbesök och skulle fixa nytt preventivmedel, det gick kanon. Så en liten till får vänta ett tag helt enkelt, haha.

Tiden gick så fort så vi passade även på att laga köttgryta och potatis och åt tillsammans när Tobias kommit hem han också, hann även med kvällsfika innan dem begav sig hemåt och dem tog även med sig Tixie till landet, kan tänka mig det är en galet nöjd hund just nu. Livet på landet är underbart!

Då Oden var lite febrig under eftermiddagen igår och sov end del vilket han inte brukar göra på eftermiddagen så trodde jag att det kunde bli en jobbig kväll/natt och att han inte skulle vilja somna som vanligt, men de gjorde han och även vi kröp ner i sängen och somnade direkt och sov som stockar hela natten och Oden gav mig även sovmorgon och vaknade inte förens halv nio, så jäkla skönt att vakna galet utvilad och redo för en ny dag. 

Vardagen | |
Upp