ONSDAG, VECKAN VÄNDER

Onsdag och veckan vänder; mer än halva avklarad. 

Galet spännande dag i skolan avklarad. Hela dagen har vi haft föreläsning om farmakologi inom psykiatrin. Så spännande men vilken djungel. Det är verkligen ingen enkelt sak. Många läkemedel finns det att lära, ännu mer finns de att hålla koll på kring vad som är missbruk och riskbruk och att man brukar på fel sätt. Vet ni att man kan på ett eller annat sätt missbruka allting? Går det över till något annat än att man endast brukar de blir det missbruk. Så galet mycket att sätta sig in i, men så spännande och givande detta är. Fantastiskt skoj. 

Väl efter skolan var slut åkte jag som vanlig ordning hemåt och hämtade hem prinsen och lagade lite mat. Innan Tobias också kom hem och åt med oss innan han skulle iväg på träning med enduron. Han håller i trotts skadad hand och han gör sitt bäst verkligen. Imponerad. 

Så i skrivande stund ligger Oden och sover och jag har precis gått och lagt mig i sängen och ska kolla lite dokumentär på ipaden innan även jag somnar, kommer dock inte somna innan Tobias kommer hem. Har numera fruktansvärt svårt somna om han inte är hemma. Som en tonårsförälder, haha. 

Här får dagens inlägg avslutas och till er säger jag godnatt redan nu 🖤 
Vardagen | |
Upp