HERREGUD VILKEN MORGON

Vilken morgon det blev..  äntligen var det dags för lite vardag. Trodde vi... 

Klockorna ringer och vi upp och iväg för att åka till dagis och skolan. Oden redo för att leka med favoriten S och trött på att vara ledig. Jag likaså, färdig med ledighet och redo för vardag. Väl framme vid dagis är det släkt och låst.. planeringsdag. 

Shit! Jag måste till skolan och fixa saker så tänker direkt att jag ringer mamma så får jag först åka och lämna honom där och sen till skolan. Får helt enkelt komma lite sent. Ringer och väcker mamma och hon står som alltid såklart redo med öppna armar när det kör ihop sig 🖤 

Så efter skolan åkte jag till min pappas jobb och hämtade honom och körde han till sin bil. Innan vi åkte och hämtade en säng till bonusdottern. Kommer bli så fint på hennes rum..
Sen åt vi tacostårta och myste hos mina föräldrar innan vi körde hemåt när Oden väl skulle sova. Oden har världens bästa marmor och morfar 🖤 

Vardagen | |
Upp