BEGRAVNING

Torsdag och det innebär att det varit begravning idag. 
 
En gammal chef till mig som nu fått vandra vidare och nu vilar i lugn och ro. Tillsammans med han släkt och vänner sa vi hejdå, godnatt och sov gottt. Det blev det en fin begravning och vi alla pratade minnen och roligheter som K gett oss. 
 
Han var en levande man in i de sista. Gjorde exakt de han ville och kände att livet var hans, de är jag säker på. Under begravningen sken solen upp kyrkan och värmde oss alla. Efer sermonin i kyrkan fick jag följa med hans barn och barnbarn för att fortsätta minnas honom och äta gott. T A C K för att jag fick vara en del av denna dagen och T A C K för att jag fick leva en del av mitt liv med dig som chef. 
 
Inatt sover tobias borta så jag och Oden har besämmt att han ska få sova på pappas sida och vi ska gosas heeela natten. Pussar hon extra godnatt idag <3 
Vardagen | |
Upp