JULDAGEN

Juldagen och vi vaknade åter igen hemma hos mina föräldrar och gick upp och njöt av en god frukost och gott kaffe tillsammans. Fantastiskt att Oden får ha sån fin relation med sin mormor och morfar 🖤 tacksam över att dem ringer varje dag till oss alla och att min stora kärlek i livet har sån bra relation med min pappa. Vad som än händer är dem nummer ett och ställer alltid, alltid upp. 

När vi druckit upp kaffet åkte Tobias iväg för att fixa endel som behövdes fixas på hemmaplan innan vi skulle åka till hans pappa med familj och fira jul där. Så vi åkte olika omgångar och möttes upp hos dem direkt. Älskar svärfars kalkon som är tradition på juldagen tillsammans med hans syskons familjer 🖤 barnen blev nöjda över sina paket och lekte för fullt tills vi alla skulle åka hem och dem somnade gott i bilarna. Julen är fantastisk men också lite stressigt. Man vill hinna med så mycket och man ska vara på många orter med många olika människor. När vi väl kom hem åkte jag direkt till kontoret för att hämta upp min dator och alla pärmar få jag behövde jobba endel eftersom jag valde att ta julledigt en dag för tidigt tillsammans med Oden. Men inget mig emot. Offrar gärna en kväll till det då jag istället fick en hel dag extra med honom. 

Efter några timmar när ögonen gick i kors och allting var färdigt tog jag kväller och la mig i sängen.  Så trött och så tacksam somnade jag direkt 🖤
Familjen, Oden, Ute på tur | |
Upp