NÄR DET ÄR TYST FRÅN MIG

… är livet tufft, men jag vet att det rullar på som vanligt för alla andra. Ni är några som vet exakt när jag inte mår helt hundra. Som skickar ett sms, ringer eller slänger iväg ett mail. Ni är några som skriver på insta direkt och skickar hjärtan. Jag är tyst här för att livet är tufft. För att jag inte vet vad jag ska fylla bloggen med. För att jag vill att bloggen ska vara ärlig och öppen, men jag känner inte alltid för att skriva deppinlägg. Egentligen skulle det säkert vara bra. För mig. För er. 

Ni är säkert fler som tycker att livet är orättvist. Oavsett om ni går igenom en skilsmässa, förlorat en vän eller själva är sjuka. Livet är inte rättvist. Det har jag absolut lärt mig. Men jag har så svårt att acceptera det. Dock säker på att det tillslut kommer bli bra! 

Hoppas allt är bra med er och ni är för härliga som trotts tystnaden fortsatt kika in här och fortfarande håller upp statistiken! Ni är för härliga och nu kommer bloggen ta fart igen på riktigt. 

Vardagen | |
Upp