VEM LÄSER MIN BLOGG

Vad heter du? Hur gammal är du? Hur länge har du läst min blogg? Hur tittade du hit?
 
Ni känner mig bra (tror jag) men jag känner knappt er.
Jag vet att en del kompisar läser även familjemedlemmar osv, men resten av dem nästan fyra hundra som dagligen är inne och läser här, vilka är ni?
  
Haft endel som frågat om jag vet vilka som läste min blogg. Jag säger att jag vet en den del men långt ifrån alla. Då undrar vissa hur jag "vågar" lägga ut bilder som vem som helst både kan se och ta, hur jag vågar skriva såpass mycket om mig själv och liksom dela mitt liv. 
 
Jag ser det inte riktigt så. För mig är bloggen mer eller minder som en dagbok, där jag skriver vad som händer just nu liksom. Roligt att ha när månaderna och åren gått och man vill kika tillbaka vad som skett i livet genom åren, Oddan utveckling osv. Visst finns det saker jag väljer att hålla för mig själv och aldrig skulle skriva på bloggen. Resten som "alla kan se" gör mig inte så mycket, tycker mer det är kul.
 
Att jag skiver av mig om vissa saker i en blogg som trots allt har en hel del gluttare här kan tyckas konstigt och att jag kanske borde vara mer privat med vissa saker. Ja. Jo. Men jag trivs med att vara öppen. Jag har kontollen med vad och hur mycket jag delar med mig av till er läsare och ni får långt ifrån veta allt. Ni får liksom bara en inblick och glimtar av vårt liv och vad som pågår kring oss.
 
Har du som läser också en blogg, hemsida eller liknande? Kommenter den i detta inlägget så jäven jag kan läsa och följa er. Vore svinskoj! 
 
Jag granskar alla kommentarer innan dem publiceras på bloggen så vill man inte att de ska publiceras kan man bara skriva det och den kommer stranna hos mig.
Privatliv | Privatlivet | |
Upp