NU VÄNTAR VI PÅ HÖSTEN

Ikväll har vi gjort lite av de sista som ska göras innan de kan bli höst och vinter på riktigt. En del av utemöblerna är nerkörda till förrådet som vi fixar iår, som verkligen behövdes då vi har allt för mycket som behöver förvaras över vintern. Då garaget även är fullt de och lite andra projekt behöver få plats ska även endel motorcyklar få ta vintervila på annat ställe. Så skönt att då plats till annat. 


Nu är även dem flesta större besluten tagna inför Odens namngivning, då ingen av oss är med i svwnskakyrkan och heller inte vill ha dop kommer namngivningen bli helt perfekt. Datumet är spikat och nu börjar de roliga. Så som att ringa lokal, beställa maten, beställa tårta osv. Så himla roligt! 


Inatt hoppas jag även att denna träliga hosta som hängt i sig och hållt mig vaken till och från flera nätter nu inte gör sig påmind. Igår sträckte jag mig så långt att jag till och med tog hostmedicin inför natten, vilket är ett stort steg för min del då jag verkligen alltid överväger att ta mediciner som inte ingår i dem vanliga osv. 

Trotts en liten är jag verkligen inte van att vara vaken på nätterna.. Så nu håller vi tummarna att det blir mycket sömn inatt! 

Familjen, Kärlek, Oden, Vardagen | |
Upp