LÖRDAG MED BEBISGOS

Startade lördagen med sovmorgon då jag inte ens hörde att Tobias smög upp och tog Morgonmys med Oddan. Så skönt! Tobias skulle iväg på hockey med ett gäng kompisar hela dagen och jag skulle på andra besök så var bara att hopp upp och fixa sig när man väl vaknat. 

Så när jag väl vaknat till och var redo för äventyr packade vi in oss i bilen och åkte till Nässjö och hälsade på en vän som också precis fått barn. Vilken känsla det är! Tänk att Oden, och ännu mindre men nu redan är såhär stor.. fikade och pratade så tiden bara flög iväg, något så galet fort som vanligt. Tänk att denna lilla mini människa är hälften pappa och hälften av mamma, och kommer bli en unge med vilja av stål. De är jag säker på, se så underbart fin hon är! 
(null)

Vi åkte sedan direkt ner till Virserum där vi skulle säga hej på mammas jobb (gruppbostad med funktionsnedsätta) så mysigt att den fick träffa Oddan och att dem blev så glada. Ett trevligt och spännande besök, som blev toppen. 🖤 

När vi ändå var i krokarna åkte vi såklart och hälsade på pappa också innan vi åkte hemåt och jag bäddade ner Oddan i sängen och själv tog kväller i soffan innan jag förflyttade mig till sängen. 
Vardagen | |
Upp