Nu har det verkligen varit tyst i bloggen

Det har nästan gått en månad sedan jag skrev något här, men för er som följer mig på instagram (@Johanssssonare) så har jag lagt ut lite bilder där, och så facebook förstås.

Har varit så galet mycket som gjort att jag inte hunnit blogga riktigt, vi har haft namngivning för våran fantastiska oden, varit iväg en hel del, Tobias har jobbar mängder den sista tiden, ungefär varje kväll och helg har han varit iväg på jobb så tiden har bara sprungit iväg verkligen. Nu är tanken att jag ska ta mig mer tid att få till bloggandet och kunna uppdatera mer med samarbeten som är på ingång och även om våran vardag, helt rörd över hur många som har kommenterat och undrat vart våran fantastiska familj tagit vägen på bloggen, nu är vi tillbaka som sagt! WOHO
Vardagen | |
Upp