SNABBA FRÅGOR KORTA SVAR

1. Vad heter du? Karin

2. Hur gammal är du? 22

3. Vart bor du? Vetlanda

4. Hårfärg? Min egna hårfärg är brunt, men har färgat blont.

5. Ögonfärg? blå.

6. Hur lång är du? 162cm

7. Kär? Ja, galet kär. 

 

8. Singel eller upptagen? Upptagen

9. Hur många har du kysst? Räknar man ens sådant?

10. Vad väljer du, godis eller chips?  Godis.

11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? 
- fortsätta i vardagsrummet.
- söndagsstäda
- söndagsmysa!

12. Cola eller fanta? Colacoa lätt

13. Vad skulle du gjort utan din mobil? Få saker och ting gjort snabbare, haha..

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Varit gemensamt beslut

16. Vad för killar/tjejer tycker du om mest? Svårt att svara på, men jag gillar människor som kämpar för det dem brinner för och vågar stå för det dem känner och tycker, ärlighet är en stor positiv sak. Som är spontana och har en aktiv livsstil.

17. Vad har du för mobil? Iphone 8

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Oj, svårt. Skulle framförallt spara till framtidens projekt, men också resa.

19. Favoritland? Thailand.

20. Favoritfärg? Beror på vad, men svart, vitt och grått går alltid hem hos mig.

21. Film? Oj, kommer inte på en just nu. 

22. Bok?  Helvete inifrån – femton år i Sveriges störta brottsorganisation.

23. Serie? Sons of anarchy.

24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag alltid försöker göra det bästa för människor i min omgivning.

25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag alldeles för lätt tillåter andra människor påverka mig negativt. 

26. Nämn två personer du inte skulle kunna leva utan? Kan inte välja bara två.

27. En person du älskar? Tobias.

 

 28. En person du hatar? Det vore väl superdumt att skriva det här, haha..

29. Ut och festa eller myskväll? 
Beror helt på humör och vad jag är sugen på, jag gillar båda.

30. Saknar du någon just nu? Ja.

31. Vad är det bästa som har hänt dig? Att jag träffade Tobias och att vi tillsammans skapade Oden. Det är svårslaget.

 

 32. Beroende av något? Ja, Tobias och mina vänner.

33. Ditt livs största misstag? Det tänker jag fortsätta att hålla för mig själv.

34. Om du fick välja en person, att umgås med resten av ditt liv, vem hade det då varit? Som sagt skulle aldrig kunna välja bara en person

35. Har du några tatueringar? Ja.

36. Piercingar? Ja, i öronen.

37. Vem är du mest lik? Oj, jag tror jag är en stark blandning av båda mina föräldrar och syster.  

38. Har du någon förebild? Ja, min mamma.

39. Vad ska du göra idag? Fortsätta i vardagsrummet och invänta resten av familjen som kommer hem idag och sen ska de bli söndagsmys.

 40. Vad är det värsta du vet? Människor som är oärliga, och människor som inte tar sitt ansvar över saker dem borde.

41. Vad är det bästa du vet? Min familj, överraskningar, att vara ute på äventyr och att vara Odens mamma.

42. Vad åt du senast? Pizza från gårdagen, haha…

43. Vad vill du ha just nu? Ett färdigt vardagsrum typ

44. Vad köpte du senast? Saker till vardagsrummet och en jacka till Oden.

45. Vilka är dina favoritskådespelare? Är så dålig på skådespelare så vet inte

46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Oj, har verkligen inte en aning. Inte funderat något större på tjejnamn eftersom vi väldigt tidigt visste att det var en pojk i magen när Oden skulle komma till världen.

 Bilden är tagen i vecka tjugofem.

 47. Tränar du? Älskar att träna men varit dåligt nu, när det finns mer tid är jag helt säker på att jag är tillbaka på banan med träningen. 

48. När går du och lägger dig? Väldigt olika men försöker varje kväll komma i säng skapligt, runt tio-elva kanske jag somnar till.

49. Vad är klockan nu? 17:01

50. Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag verkligen! Har verkligen allt man kan önska sig. 

Vardagen | |
Upp