EN VECKA UTAN SÖTT

EN VECKA UTAN GODIS ELLER COCACOLA! 
Idag är det en vecka sedan jag mer eller mindre glömde bort cocacolan en dag och tog då beslutet att jag skulle testa att vara utan godiset, sötsakerna och colan. Det har faktiskt gått kanon! Vissta har jag haft ont i huvudet, något otroligt ont i huvudet faktsikt men inte värre än så. Ni som vet och känner oss vet att Tobias äter och köper godis VARJE dag, han äter alltid godis efter middagen och på kvällarna är de godis eller chips som gäller för honom, men tycker ändå det funkat bra för min del att hålla mig undan de och även att godislådan är poppfull av godis jag älskar har jag ännu inte öppnat den... Tanken är att jag sen såklart ska få äta någondag på helgen liksom osv, men att jag ska börja med de när jag kommit undan suget, annars lär de nog inte gå något vidare om jag skulle ta en ätardag såhär snabbt inpå. 
Vardagen | |
Upp