BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Här kommer dem sista inköpen som jag lovade att visa er när jag hunnit pakat upp allting och kommit iordning. 
 
Kunde inte motstå att köpa denna fina till Oden, hur söt är den inte? Han verkar älska den och gnager på som tusan på öronen nu när det kliar så dant i tänderna.. 
Blev en hel del kläder även till mig, och inte speciellt svårt att lista ut vilka färger jag klär mig i.. Såklart är de svart, vitt och grått som gäller i min garderob, hur träligt de än låter så har jag verkligen ingenting med någon startare färg som jag använder till vardags.. 
Blev ett gäng med nya underkläder, och även bhar som ni såg på övre bilden. Hittade en modell på bharna som jag verkligen trivdes med så jag köpte faktiskt fem stycken av samma, likaså trosorna. Gilalr dessa i modellen och dem blir aldrig osköna eller fula i spetsen, love it! 
Oden fick sig ett par nya skor som Tobias faktiskt köpte när jag inte ens var med på ett outlett utanför! Hur duktig är inte hann och vilken bra smak han har alltså.. Finaste av allt är att tobias har när in till likadana från märket helly hansen så dem kommer ha precis likadan stil! helt såld på hur fina mina pojk är! 
Oden fick öven en hel del kläder som det verkligen inte funnits tid att fota en och en, dock är det en hel del baskläder men också snyggare set och framförallt snyggare tröjor och jeans, älskar alla dessa fina kläder som både bli coolare och snyggare nu när man mer och mer lämnar ''bebiskläderna''
Även tre pyjamaser, bodys och vanliga mjukisbyxor fick följa med hem till den minsta i familjen som växer så det knakar! Helt galet vad fort det går och har verkligen inte en aning om vart han fått sin längd ifrån, även våran bvc-sköterska är lika undransfull hur mycket han växer, haha. kommer bli en stor kille! 
Ett av alla snygga sett som nu hänger i Odens garderob. Älskar verkligen grejen med att varje storlek har sin färg vid lapparna, så det första vi gjorde var bara att kolla vilken färg alla hade, sen kollade vi inte efter storleken utan gick bara på färgen, smidigt enkelt och går snababre än att kolla igenom alla lappar och leta storleken. Har faktiskt heller aldrig ens varit med om att det varit felmärkt så det känns inte som man skulle behöva kontrollera det. Skönt!
Även stora tjejen i huset fick en stor mängd kläder och adlrig sett sånt sken i ögonen när hon såg alltin goch bara skrek rakt ut, ordarant så sa hon ''detta är verkligen mina drömkläder, så snygga!'' det värmer och veta att man lyckats med inköpen och att det passade tjejen. 
Mest imponerad över alla jeans och hur snyggt det var med alla slitningar på dem, så roligt att det verkligen föll henne i smaken och så himla roligt att se henne så lycklig och glad! 
Även en ryggsäck som hon ska använda nu när hon börjat cykla till och från skolan, stor tjej.. Innan har hon haft en sidväska med bara ett axelband vilket inte alls är passande när man ska cykla och försöka få med sig allting. Även denna var hon supernöjd över!! 
Mössor, strumpor och trosor kan man aldrig få för många av. Det går verkligen alltid åt och ibland undrar jag om inte någon äter strumpor här, tack och lov har både jag och tobias bara en sort var! Jag använder alltid vita ankelstrumpor från samma märke och skulle inte kunna tänka mig något annat och Tobias kör på sina svart strumpor från Intersport.. 
Följde även med en hel del smink hem, hade dock glömt endel när vi åkte till ullared så endel kom till användning direkt och hann aldrig fotas innan de åkte ner i neccesären och blev vardagsprodukt. Smink går det åt mycket och det känns som det bara blir mindre och mindre i förpackningarna, kanske är de mitt ansikte som behöver mer och mer!? haha vem vet.. 
 
Det var allt för som fick ta platsen på ett foto och hamn på bloggen. En hel del köptes även i affärerna utanför och hade helt glömt bort hur stort det faktiskt är även utanför gekås och hur mycket man kan fynda även där. Tobias fyndade en skitsnygg helly hansen jacka på ett sportoutlett, precis en likadan som han hade innan men tappade bort, så nu är han jackavdelning komplett igen med både en vit, en svart och två blåa helly hansen
jackor och dem är helt galet snygga! Ni som även varit i Ullared och sprungit i affärerna utanför vet säkert om att det även finns två olika erotikaffärer, så varför inte passa på att fynda något för kärlekslivet till bra pris!? Det gjorde såklart vi! 
 
Vardagen | |
Upp