NY VECKA OCH NYA ÄVENTYR PÅGÅNG

God morgon, hoppas ni haft en fin helg! Igår på eftermiddagen tog Tobias och Oden en sväng till klubben medans jag stack iväg och mötte Malin på hockeyn. Vilken match, som ledde både till förlängning och straffar, men som dock slutade i förlust… Sen åkte vi hemåt och Oden somnade som en stock och vi mot kvällsmat i soffan till farmen innan jag gick och la mig, Tobias kollade vidare på serien han kollade på och jag sov mer eller mindre redan när han kom och la sig. 

Nu är det dags för ny vecka och denna veckan är verkligen fullspäckad. Startade morgonen innan Oden ens hade vaknat och satte mig vid datorn och skulle boka simskoleplats och babysimmet till nästa omgång som startar vecka nio. Hann med att knipa en plats till båda dem små liven innan platserna var slut och Oden vaknat. Galet att Oden ska ge sig på steg tre i babysimmet nu, vattenmänniskan…

 
Nu har hela familjen haft frukostmys tillsammans och jag ska strax börja måla det där sista stora fönstret som ska få sig en omgång med vit färg medans Oden sitter och plockar med leksakerna och kryper omkring och roar sig själv lite. Dags att sätta fart. 
Vardagen | |
Upp