TORSDAG, ÖVERRASKAD, SJUKSTUGA

Torsdag och dagen jag oftast tycker är segast på hela veckan är redan här, men denna torsdagen kommer inte vara lika seg och grå som resterande. Tobias har nämligen överraskat mig med att pratat ihop sig med min syster och planerat att jag ska åka dit tills imorgon och bara vila upp mig, umgås och njuta. Hur fantastisk är inte han då?! Vilket verkligen passar så bra då jag trodde att jag lurat förkylningen men vakande idag och var så förkyld igen, Så ska bli skönt att komma till syster en sväng och bara vara, och Oden och Tobias får egentid tillsammans här hemma. 
 
Idag ska även Oden iväg till BVC på vägning, mätning och vaccination, tanken var som sagt att jag skulle åkt dit innan jag smet iväg till Kalmar men då jag är så pass förkyld får Tobias följa med honom istället, vill verkligen inte riskera att smitta någon där eller springa runt med förkylningen där mängder med andra barn ska vistas. 
 
Nu sover Oden middag och jag ska passa på att ta en snabb dusch, dricka varm oboy med mängder med honung i och även försöka hinna packa lite innan han vaknar och vill ha full fart igen. Håller tummar och tår att Oden inte blir smittad av förkylningen, men ännu är han frisk och glad, men ska inte säga för mycket nu.. 
Vardagen | |
Upp