VARDAGSLYXANDE

Spontant är det som blir det bästa.

Igår hade vi inga större planer över hur kvällen skulle se ut, så det blev en spontanare. Efter Tobias slutat jobbet och vi gjort oss redo begav vi oss till Ida och Kristoffer och deras barn i Skillingaryd. Tobias och Kristoffer var iväg och fixade lite jobbrelaterat medans vi andra mumsade i oss mat, gick runt och kikade in deras ärliga hus och tog det lugnt. Vi passade även på att dela på en flaska bubbel, så gott och så fantastiskt att bara göra det såhär enkelt, en dag mitt i veckan. Vardagslyx utan dess like! 

Idag vakande vi upp till sjukstuga utan dess like! Oden snorar och hostar och är allmänt hängig, så idag fick vi hoppa babysimmet, så tråkigt! Hoppas att han slipper snorig näsa och rossliga lungor väldigt snart! Det gör så ont i mammahjärtat när man inte kan hjälpa dem mer än att befria dem från lite snor och erbjuda nässpray..

Idag blir en riktig mysdag hemma helt enkelt innan Tobias kommer hem så jag kan smita iväg till frissan och plocka ur löshåret, färga utväxten och klippa bort de slitna på mitt egna hår, skönt att få ut denna omgångens löshår en stund innan nytt fräscht ska sätta i. Tanken är att jag även ska passa på att sola ikväll efter frissan, behövs verkligen värme och något brunare ton på huden i detta höstväder! 

Har ni några planer för eran dag!? 

Bara mig själv, Kärlek, Ute på tur, Vardagen | |
Upp