ONSDAG BETYDER BABYSIM

Veckan går sååå fort, hinner verkligen inte med! 

 
Igår var det dag för babysim och det är lite av höjdpunkten på veckan, eftersom vi igår var färdiga tidigt packade vi ner oss i vagnen och gick till badhuset, skönt med en promenad och smidigt för då sover Oden i vagnen påvägen hem och jag slipper väcka honom precis när han somnat om vi tar bilen, nu sover han vidare i vagnen tills han vaknar liksom. 
 
Väl hemma från babysimmet intog jag frukosten och njöt i lugnet, fixade och donade lite innan han vaknade och ville äta och gosa. Snabbt dags att gå iväg igen och hämta storasyrran på skolan. Sen var det läxläsning och matlagning på schemat eftersom på onsdag är det gympa och jag skulle iväg och fixa naglarna. Blev naglar med lite enkelt glitter och marmor, så fint. Älskar enklare naglar med inte massa färg! Som den svarta, vita och grå människa jag är. 
 
Väl hemma efter att fått naglarna fixade köpte jag med frallor hem till kvällsmaten. Dem andra i huset hade redan ätit och var nerbäddade och mumsade kvällsmaten själv och kröp sedan ner även jag och somnade som en stock.. 
Vardagen | |
Upp