IDAG VAR DET MIN VARDAG SOM BLEV ANNORLUNDA

Startade dagen med god frukost och mys tillsammans med den lilla killen i huset. Tobias fick jobba heeela natten och kom hem vid tolv idag på förmiddagen. Usch vilken natt de blev för honom.. 

Tobias skulle egentligen tattuerar sig idag vid ett  men insåg att han inte skulle orka ligga där i timmar, och speciellt inte när man ska göra färdigt insidan av överarmen. Så vid elva skriver han till mig att jag får ta hans tid och han kommer hem till Oden istället. Först infann sig en lättare panik, hade inte något planerar riktigt. Vilket jag dock aldrig haft utan åkt till tatueraren och vi byggt ihop något tillsammans på plats. Så fick de bli idag också. Fortsatte på armen och nu är det banne mig inte mycket kvar innan hela är täckt och färdig. Fyllde även i den jag har på handen som släppt lite in mot handflatan. Fyra timmar senare åkte jag hem supernöjd och tacksam. Även en av mina finaste vänner kom förbi och gjorde timmarna enklare. Bilder kommer när plasten är borta och svullnaden lagt sig. 

Kvällen blev lugn då vi båda är supertrötta och  när Oden somnat för natten intog vi lite kvällsmat och nu har vi redan krypa ner i sängen. 🖤 
Bara mig själv, Kärlek | |
Upp