ETT INLÄGG OM VEM JAG ÄR OCH VART JAG BEFINNER MIG I VÄRLDEN OCH LIVET

Mitt namn är Karin Johansson, född -95 och lever i ett samboförhållande med Tobias och vi är bosatta i Småland, närmare bestämt en mindre stad vid namnet Vetlanda. 
 
Vi väntar nu vårt barn tillsammans som är beräknat i 11 maj, alltså ca sex veckor kvar tills mini är beräknad. Ska bli galet spännande med vad som komma skall och framförallt ett stort äventyr som ska ta fart.
 
Men just nu känns det som tiden står still och dagarna knappt går framåt, men snart så är vi i mål. Mycket av vad som kommer skrivas här kommer handla om min/våran vardag. Tankar, funderingar, framtiden, men framförallt vad som sker här och nu. Jag ska framförallt försöka lever mitt liv till fullo och ta varje tillfälle som ges till att uppleva nya äventyr och uppfylla drömmar, men mest av allt ha roligt på resans gång. 
Vardagen | |
Upp