FÖDELSEDAGSBARNET

Igår fyllde Tobias år och vi startade dagen med att bjuda på frukost på sängen innan han skulle åka till jobbet. På förmiddagen var vi även på socialförvaltningen och skrev på faderskapsintyg och papperna om gemensam vårdnad om om våran gose, de är mycket man ska fylla i som ogifta helt enkelt. Sen åkte vi hemåt och Tobias tillbaka till jobbet. Då passade stora tjejen och jag på att slänga ihop pannacotta med algrens-bilar, mumsigt och så sjukt enkelt. Timmarna gick och vi åkte ner allihop och tog en födelsedagsfika på stan. Sedan åkte Tobias och Oden hemåt och jag sprang och fixade ärende på stan och hälsade även på en av favoritvännerna och bytte några ord. Sedan var de bara att laga mat och plocka iordning lite innan Oden somnade för natten, Tobias och jag tog födelsedagsmys och ett glas vin i soffan och käkade lite gott innan vi gick och la oss och somnade som två stenar 🖤 som födelsedagspresent av oss fick han en spa-helg i höst som vi ska åka och skämma bort oss på och mysa. 

Tänk att jag fått äran att vara din i över två år, jag är utan tvekan världens lyckligaste flickvän. Trodde aldrig sånhär stark kärlek fanns. Mest fantastiska är att vi fortfarande är precis lika nykära som för två år sedan när livet förde oss samman. Trodde aldrig de skulle bli såhär bra för nästan fem år sedan när jag för första gången var på fest hos denna mannen. Jag ser fram emot hundra år till med dig vid min sida ♥️ min stöttepelare, mitt lyckopiller, min andra halva och kärleken i mitt liv. Jag älskar dig. 

Vardagen | |
Upp