DREAMTEAM

Vi är fortfarande kvar här på ryahov i Jönköping och vad det verkar just nu så är det här vi förblir ett tag till iallafall. 
Vi kämpar på och det blir jobbigare och jobbigare för varje dag men tillsammans är vi ett jävla dreamteam och klarar nog banne mig allt sålänge vi har varandra. Inte nog med att Tobias sitter hos mig varje dag, dag in och dag ut och fixar med allting runt om, ser till att jag får hit packning, hämtar mat om jag är sugen på något, stöttar mig i varje steg jag tar så hade han även planerat i smyg att jag skulle få oväntat besök ikväll. Finaste Lina och han hade kokat ihop att hon skulle komma hit och överraska mig med lite tjejmys och tjejsnack. Guldvärt. Vi mumsade på räkmackor, fikade och satt i timmar och pratade, ni som känner oss vet ju att prata är något vi är ganska bra på, haha. Slukade åt mig all ny kraft jag bara kunde och njöt till max att för byta ut alla läkarbesök, barmorskor och undersköterskor mot Lina. Timmarna bara flög iväg tills de var dags att krypa ner i sängen och försöka sova., 
Vardagen | |
Upp